Tel. +385 1 4664 057   info@auto-mart.hr                   

 

Cjenik

Vaš oglas ovdje

s linkom na vašu stranicu.

Vidljiv na svih 72 stranice naše web adrese.

I to 15.000 do 30.000 puta mjesečno.

Toliko puta mjesečno namjernici posjećuju našu web stranicu.

Naravno, s ciljem pronalaženja usluga, dijelova, informacija...

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Nova stranica, vidi niže!

                                                                 Nova knjiga !

 PRODAJ     -     KUPI

AUTOMOBIL

PUTEM

KREDITA

 

NOVO! Naše usluge i proizvodi na 2-12 rata

 ZUPČASTI  REMEN

 

  

 

   

    

     Za one koji baš nemaju nekakvo predznanje o načinu rada motora, bilo bi preporučljivo pročitati tekst "EDUKACIJA" na ovim stranicama.

     Zupčastim remenom, povezuju se radilica i bregasta osovina motora. To mu je u stvari glavna funkcija. Mada, isti remen upotrebljavamo za pokretanje i ostalih dijelova motora kao: vodene pumpe, uljne pumpe, razvodnika paljenja i pumpe visokog pritiska, kod Diesel motora. 

     Proizvođač vozila, predviđa izmjenu zupčastog remena svakih 80 do 100 tisuća kilometara. Ovih termina, treba se strogo držati iz dva razloga. Prvo, pohabanost remena, može biti uzrokom nepravilnog rada motora, poradi odstupanja u točnim odnosima okretanja radilice i bregaste osovine kao i razvodnika paljenja ili pumpe visokog pritiska. Drugi razlog je onaj sa drastičnijim posljedicama, pucanje remena. U ovom drugom slučaju, troškovi popravka su izuzetno visoki.

     Na prve dvije skice, možemo vidjeti tipičan prikaz navedenih povezivanja zupčastim remenom. Na slijedeće dvije fotografije, vidljive su oznake na bregastim osovinama i radilici motora. Da bi motor ispravno radio, ove oznake, moraju se točno poklapati. Svakako da kod starih rastegnutih remena, dolazi do odstupanja u odnosima okretanja, što će biti uzrok nepravilnog rada motora, gubljenja performansi i povećanja potrošnje.

     I sada, zadnje dvije fotografije. Na prvoj fotografiji, vidimo bregastu osovinu, koja je pukla na tri dijela uslijed pucanja remena. No, to nije sva šteta. Uslijed velike sile, popucali su nosači bregaste osovine. Ventili su se savinuli i probušili se hidraulični podizači ventila. U ovakvim situacijama, teško da se išta može spasiti. Znači novi dijelovi. Ponekad se može nabaviti polovna glava motora i smanjiti troškove. Međutim, takvu glavu treba srediti prije ugradnje. Na zadnjoj fotografiji, vidljivo je kako izgleda popravak ovakvog kvara sa novim dijelovima. 

     E sada, vratimo se na uvodnu rečenicu. Ako znamo kako radi motor automobila, stvar će biti jasnija. Ako pogledate animaciju rada motora na stranici "EDUKACIJA", vidjeti će te hod klipa i ventila motora u radu. Onoga momenta kada pukne zupčasti remen, ventili će se prestati kretati. Bar dva ventila, ostati će u otvorenom ili poluotvorenom položaju. Klip motora u svojoj uzlaznoj putanji, sudariti će se sa tim ventilima i evo opisane dar - mar situacije.

     I na kraju. Prilikom izmjene remena, poželjno je zamijeniti klizaće, natezač remena i vodenu pumpu. No ukoliko se ustanovi pregledom istih elemenata da mogu podnijeti još jedan vijek remena, moguće ih je ostaviti.

 

 E-mail:  info@auto-mart.hr

 

"AUTO - MART" d.o.o.

 Sjedište: Kamaufova 2, Zagreb         Tel. 01 4664-057/4664-133    Fax 4664-134

 

Google
 
Web www.bikepark.auto-mart.hr
www.waterbike-auto-mart.hr