|
|
AUTODIJAGNOSTIČKI UREĐAJ OBD I & II SA DISPLEJOM za Vozila VAG grupe: VW - AUDI - SEAT - ŠKODA Motor-ABS-SRS
PRODAJ - KUPI AUTOMOBIL PUTEM KREDITA
NOVO! Naše usluge i proizvodi na 2-12 rata
Ovaj autodijagnostički uređaj zasigurno će biti od izuzetne koristi onima koji su specijalizirani ili vlasnici vozila grupe VAG. Pored korištenja u profesionalne svrhe, ova će autodijagnostika biti od velike koristi entuzijastima i vlasnicima vozila navedenih marki, kako bi sami mogli dijagnosticirati kvar i time izbjeći vrlo česte dijagnoze vezane uz izuzetno skupe popravke a koji mogu biti banalne prirode i relativno jeftino popravljivi. Za razliku od ostalih skenera koji rade preko računala, ovaj je uređaj u potpunosti zaseban te očitava kodove grešaka na displeju. Kao zaseban uređaj, čak nije podložan izmjenama baterija jer se napaja priključkom na vozilo. Drugim riječima, uvijek spreman za autodijagnostiku. Pojedinci će se svakako naći zbunjeni čitajući ovaj tekst i onaj vezan uz multiprotokol skenere koji se priključuju na računalo, te postaviti pitanje, zašto bi netko kupovao takav skener kada ovaj ima iste funkcije i zaseban je sklop koji ne treba računalo? Objašnjenje je jednostavno, ovakav skener očitava greške, briše ih, rješava problem kvara i to je to, jednostavno i praktično. Međutim, za one malo zahtjevnije, interfejs koji se priključuje na računalo, pruža daleko više mogućnosti u vidu očitavanja vrijednosti senzora kao i korištenja niza naprednih programa za autodijagnostiku. Stoga, za samo očitavanje grašaka na vozilu, njihovo brisanje kao i gašenje lampice "Check Engine", ovakvi su skeneri idealni, ali za one zahtjevnije, biti će prikladniji autodijagnostički uređaji koji se spajaju na računalo ili čak oboje. Naime, najpraktičnije je imati skener prikopčan na PC u radionici a ručni skener za rješavanje problema izvan radionice ili u njoj samoj ukoliko se ukazuje potreba samo za očitavanjem greške. Ova autodijagnostika pokriva sva vozila VAG grupe: VW-AUDI-SEAT-ŠKODA. I to automobile do 2000 godine OBD I i od 2000 godine OBD II. Naravno, znajući da je dobar dio tih vozila pokriven OBD II dijagnostičkim sistemom već od 1996 godine, koristit ćemo autodijagnostiku sukladno dijagnostičkim priključcima na vozilu. Obzirom da je ovaj autodijagnostički uređaj napravljen isključivo za navedene marke vozila, omogućuje dijagnosticiranje kvarova na ABS sistemu kao i SRS sistemu, odnosno zračnim jastucima. Dijagnosticiranje kvara motora se podrazumijeva kao osnovna funkcija svakog inerfejsa ili skenera. Dijagnosticiranje pojedinog sistema automobila odabire se jednostavnim tipkanjem ili skrolanjem, odnosno, odabirom testiranja iz menija ili izbornika. Greške će biti očitane u vidu kodova (DTC) a čije obrazloženje dolazi uz sami skener. Dakako da je opcija brisanja kodova i gašenja lampice također sastavni dio ovog autodijagnostčkog uređaja. Za razliku od ostalih OBD II interfeisa, ovaj skener omogućuje testiranje starijih vozila sa OBD I dijagnostičkim sistemom. U tu svrhu, sa skenerom dolazi adapter kabel sa dva priključka, koje nalazimo u starijim tipovima navedenih automobila. Na gornjim fotografijama vidimo skener sa OBD II priključkom i isti taj skener sa dodatnim priključnim kablom za starija vozila. Drugim riječima, ova autodijagnostika omogućuje testiranje svih tipova vozila Grupe VAG od 1990 na dalje. Testiranje jedino neće biti izvedivo na automobilima koji umjesto četiri žice spojene na ova dva priključka za dijagnostiku imaju spojene samo tri žice. Naime, to je vrlo rijedak slučaj, ali postoji. Cijena kompletnog uređaja sa dodatnim kablom: 1.800.-kn + PDV Za one kojima je manje razumljiva autodjagnostika i sama elektronika automobila preporučujemo knjigu "Elektronika automobila i 4-takni motori"
Kontakt:
E-mail info@auto-mart.hr
|
|
|